31-07-2019,10:40:52
Witajcie
Taki mały opis zaistniałej sytuacji jako ostrzeżenie przed kłopotami.
Apartament w Aparthotel Prestige City II zarezerwowałem przez booking jako "Beach Apartments Primorsko" (https://www.booking.com/hotel/bg/beach-apartment-2301-primorsko.pl.html?label=gen173nr-1FCAEoggI46AdIM1gEaBeIAQGYAR64ARfIAQzYAQHoAQH4AQuIAgGoAgO4AtiXheoFwAIB;sid=16b86641d4b32dae72ae8d85fa471ce3) na początku marca - dokładnie 2.03.2019.
Duży apartament 100m2 dwie sypialnie - widok na morze od 29.07 do 4.08. Głównie zależało mi na bliskości plaży aby jak najbardziej nacieszyć się morzem.
Rezerwacja przebiegła bez problemu - 50% zapłaciłem w momencie rezerwacji pozostałe 50% do zapłaty na miejscu.
Przyszła pora wyjazdu - booking przypomniał że zbliża się moja rezerwacja - wszystko OK. Dzień przed przyjazdem przyszedł SMS z obiektu z zapytaniem o spodziewaną godzinę przyjazdu - zadeklarowałem 14-tą. W dzień zakwaterowania tj. 29.07 o godzinie 13:15 gdy byłem 2 km od Sozopola otrzymuję telefon z bookingu że obiekt Aparthotel Prestige City II odmówił zakwaterowania mnie w wybranym apartamencie a na maila wysłano alternatywny obiekt.
No szok.
Oczywiście propozycji nie przyjąłem bo nie spełniała głównego mojego wymagania - bliskości plaży.
Odmówiłem i zażądałem zwrotu pieniędzy. Czekam na zwrot.
Cała sytuacja wygląda na dość przemyślaną intrygę - jeszcze dzień wcześniej zapytywano o godzinę przyjazdu!!!
Wiadomo jeśli już człowiek jest prawie na miejscu to ciężko mu będzie odmówić innej lokalizacji tym bardziej 5 osobowej rodzinie - bo co będzie wracał?
Być może w taki sposób ktoś próbował zapewnić sobie obłożenie innego obiektu.
Na szczęście nie zostałem na lodzie bo mam swój apartament w Bułgarii - Primorsko miało być tygodniową odskocznią.
Możliwe że w ten sposób zostali wyrolowani także inni turyści.
Jeśli tak działają pozostali właściciele obiektów to niech nie lamentują jak w tym roku że spada liczba turystów.
Taki mały opis zaistniałej sytuacji jako ostrzeżenie przed kłopotami.
Apartament w Aparthotel Prestige City II zarezerwowałem przez booking jako "Beach Apartments Primorsko" (https://www.booking.com/hotel/bg/beach-apartment-2301-primorsko.pl.html?label=gen173nr-1FCAEoggI46AdIM1gEaBeIAQGYAR64ARfIAQzYAQHoAQH4AQuIAgGoAgO4AtiXheoFwAIB;sid=16b86641d4b32dae72ae8d85fa471ce3) na początku marca - dokładnie 2.03.2019.
Duży apartament 100m2 dwie sypialnie - widok na morze od 29.07 do 4.08. Głównie zależało mi na bliskości plaży aby jak najbardziej nacieszyć się morzem.
Rezerwacja przebiegła bez problemu - 50% zapłaciłem w momencie rezerwacji pozostałe 50% do zapłaty na miejscu.
Przyszła pora wyjazdu - booking przypomniał że zbliża się moja rezerwacja - wszystko OK. Dzień przed przyjazdem przyszedł SMS z obiektu z zapytaniem o spodziewaną godzinę przyjazdu - zadeklarowałem 14-tą. W dzień zakwaterowania tj. 29.07 o godzinie 13:15 gdy byłem 2 km od Sozopola otrzymuję telefon z bookingu że obiekt Aparthotel Prestige City II odmówił zakwaterowania mnie w wybranym apartamencie a na maila wysłano alternatywny obiekt.
No szok.
Oczywiście propozycji nie przyjąłem bo nie spełniała głównego mojego wymagania - bliskości plaży.
Odmówiłem i zażądałem zwrotu pieniędzy. Czekam na zwrot.
Cała sytuacja wygląda na dość przemyślaną intrygę - jeszcze dzień wcześniej zapytywano o godzinę przyjazdu!!!
Wiadomo jeśli już człowiek jest prawie na miejscu to ciężko mu będzie odmówić innej lokalizacji tym bardziej 5 osobowej rodzinie - bo co będzie wracał?
Być może w taki sposób ktoś próbował zapewnić sobie obłożenie innego obiektu.
Na szczęście nie zostałem na lodzie bo mam swój apartament w Bułgarii - Primorsko miało być tygodniową odskocznią.
Możliwe że w ten sposób zostali wyrolowani także inni turyści.
Jeśli tak działają pozostali właściciele obiektów to niech nie lamentują jak w tym roku że spada liczba turystów.