Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aparthotel Prestige City II - ostrzeżenie
#1
Witajcie

Taki mały opis zaistniałej sytuacji jako ostrzeżenie przed kłopotami.

Apartament w Aparthotel Prestige City II zarezerwowałem przez booking jako "Beach Apartments Primorsko" (https://www.booking.com/hotel/bg/beach-apartment-2301-primorsko.pl.html?label=gen173nr-1FCAEoggI46AdIM1gEaBeIAQGYAR64ARfIAQzYAQHoAQH4AQuIAgGoAgO4AtiXheoFwAIB;sid=16b86641d4b32dae72ae8d85fa471ce3) na początku marca - dokładnie 2.03.2019.
Duży apartament 100m2 dwie sypialnie - widok na morze od 29.07 do 4.08. Głównie zależało mi na bliskości plaży aby jak najbardziej nacieszyć się morzem.
Rezerwacja przebiegła bez problemu - 50% zapłaciłem w momencie rezerwacji pozostałe 50% do zapłaty na miejscu.
Przyszła pora wyjazdu - booking przypomniał że zbliża się moja rezerwacja - wszystko OK. Dzień przed przyjazdem przyszedł SMS z obiektu z zapytaniem o spodziewaną godzinę przyjazdu - zadeklarowałem 14-tą. W dzień zakwaterowania tj. 29.07 o godzinie 13:15 gdy byłem 2 km od Sozopola otrzymuję telefon z bookingu że obiekt Aparthotel Prestige City II odmówił zakwaterowania mnie w wybranym apartamencie a na maila wysłano alternatywny obiekt.
No szok.
Oczywiście propozycji nie przyjąłem bo nie spełniała głównego mojego wymagania - bliskości plaży.
Odmówiłem i zażądałem zwrotu pieniędzy. Czekam na zwrot.
Cała sytuacja wygląda na dość przemyślaną intrygę - jeszcze dzień wcześniej zapytywano o godzinę przyjazdu!!!
Wiadomo jeśli już człowiek jest prawie na miejscu to ciężko mu będzie odmówić innej lokalizacji tym bardziej 5 osobowej rodzinie - bo co będzie wracał?
Być może w taki sposób ktoś próbował zapewnić sobie obłożenie innego obiektu.
Na szczęście nie zostałem na lodzie bo mam swój apartament w Bułgarii - Primorsko miało być tygodniową odskocznią.
Możliwe że w ten sposób zostali wyrolowani także inni turyści.
Jeśli tak działają pozostali właściciele obiektów to niech nie lamentują jak w tym roku że spada liczba turystów.
Odpowiedz
#2
Moi znajomi w tym roku prawie jak Ty zostali wyrolowani. Tylko ONI nie dostali informacji. Powiem więcej są bez samochodu na szczęście znaleźli inny hotel.
Odpowiedz
#3
(31-07-2019,16:33:10)aekzal napisał(a): Moi znajomi w tym roku prawie jak Ty zostali wyrolowani. Tylko ONI nie dostali informacji. Powiem więcej są bez samochodu na szczęście znaleźli inny hotel.

czyli to jednak jest "zorganizowana akcja"
Odpowiedz
#4
nie mam pojęcia ale z booking jest coś nie tak jeżeli chodzi o Bg.
Sama rozmowa to skandal.
Odpowiedz
#5
za dużo sytuacji żeby było to przypadek. Na dowód przytoczę sytuację z tamtego tygodnia:

"W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przedstawiam opis zaistniałej sytuacji: W marcu została złożona rezerwacja o numerze 1131858467 w miejscowości Balchik. Momchil Villas. Dnia 13 lipca będąc już w podróży otrzymaliśmy wiadomości sms od właściciela obiektu że nie może nas przyjąć w umówionym obiekcie natomiast zaproponował inny lokal lighthouse golf & spa resort Balchik, dzieląc naszą grupę na dwa lokale. W obiekcie zakwaterowania obowiązywała nas karta tożsamości. Drugiego dnia w miejscu parkowania zastaliśmy rozbita boczna szybę w samochodzie. Sprawę zgłosilismy menadzerowi obiektu i policji. Dwa dni później w miejscu parkowania nas samochód został uszkodzony ponownie( błotnik,zderzak i zablokowane drzwi od strony kierowcy) Sprawę zgłosilismy policji i menadżerowi, wskazując samochód który w 99% jest sprawcą kolizji o numerach rejestracyjnych Bułgarskich. Policja w naszych odczuciach zbagatelizowała sprawę. Z poważaniem Wojciech Nowotarski"
Odpowiedz
#6
Tak z ciekawości zapytam. Te przypadki, to były rezerwacje bezpośrednio u właścicieli obiektów, czy też w firmach lub u osób dodatkowo wynajmujących.
Odpowiedz
#7
(01-08-2019,08:10:11)wolffer napisał(a): Tak z ciekawości zapytam. Te przypadki, to były rezerwacje bezpośrednio u właścicieli obiektów, czy też w firmach lub u osób dodatkowo wynajmujących.

Wolffer - przez booking.com więc tym bardziej wkurzające
Odpowiedz
#8
ja też zrobiłem rezerwację w lutym w Villas Momchil w Balchik i aktualnie koresponduje z booking.com
bo z komentarzy pod tą willą w tym roku wynika że właściciel w ostatniej chwili daje SMS znać że nie może w tym miejscu przyjąć
gości i odsyła w inne miejsce.

Nie to po się robi i płaci rezerwację w lutym żeby potem drżeć czy Cie nie wyśle jakiś kombinator gdzieś indziej.

Warto zachować szczególną ostrożność. Aż dziw że takie rzeczy na bookingu
Odpowiedz
#9
Tak wolffer nasi znajomi również z booking.
Odpowiedz
#10
Może źle zadałem pytanie. Owszem przez booking i to faktycznie podważa jakiekolwiek zaufanie, ale chodzi o to, czy na booking oferty te były wstawiane przez właścicieli obiektów, czy inne firmy/osoby podnajmujące poszczególne pokoje/apartamenty. Ja do tej pory korzystałem raczej z firm, które też są na booking, ale oferują kwatery w różnych, dostępnych im obiektach czasami i nim. Czasami bezpośrednio hotelowe były może troszkę korzystniejsze, ale np posiadając własną restaurację nie proponowali już pokoi z aneksem kuchennym, który kiedyś przy małym kiedyś dziecku bardziej się przydawał.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości