Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Golden Dunes Primorsko
#1
wybieram się tam w sierpniu - ktoś z forumowiczów był tam lub jest - jest położony koło Prestige City, wojciech
Odpowiedz
#2
Idealna lokalizacija.Przejeżdalisme obok pierwszego dnia zaliczając plaża przed MMC.
"In vino veritas, in aqua sanitas"
Odpowiedz
#3
Dopiszę. Polecam. Warunki przyzwoite. Lokalizacja świetna, poza miastem. Idealnie po środku plaży południowej gdzie w sumie już jest mało ludzi. Minus w basenie woda zimna, i zawsze będzie zimna z uwagi na umiejscowienie basenu. Sprzątanie codziennie. Obsługa kontaktowa. Widoki na morze bajkaSmile W Primorsku jedna z najlepszych miejscówek dla południowej plaży.
Odpowiedz
#4
A cenowo jak to wygląda?
Odpowiedz
#5
Dopiero zauważyłem. W porównaniu do okolicznych hoteli na plus. Za 2 pokojowy apartament (5 osób) zapłaciłem jakieś 3700 PLN za 13 nocy. Oczywiście bez wyżywienia. Widok częsciowo na morze. Wifi, basen. mały parking i mała winda to chyba jedyne minusy. Do miasta jakieś 10 minut.
Odpowiedz
#6
Może ktoś jeszcze coś dodać odnośnie tego hotelu, bo się nad nim zastanawiamy
Odpowiedz
#7
Może się komuś przyda. Właśnie wróciliśmy z urlopu z Primorska gdzie spędziliśmy go właśnie w hotelu "Golden Dunes Primorsko".
Mam mieszane uczucia. Ale po kolei. Hotel zabukowaliśmy jeszcze przed pandemią na bookingu, pobrano nam z konta 30% zaliczki, z możliwością bezpłatnej rezygnacji bodajże do 30 dni przed planowanym pobytem. Po wybuchu pandemii zrezygnowaliśmy z rezerwacji i czekaliśmy na zwrot pieniędzy. Jednak po upływie miesiąca pieniędzy nie dostaliśmy. W odpowiedzi na mojego maila manager hotelu odpisał mi, że w związku z trudną sytuacją pieniędzy mi nie oddadzą, ale będę mógł ewentualnie zmienić sobie termin rezerwacji. Napisałem, że zgodnie z regulaminem mam prawo zrezygnować i dostać z powrotem moje pieniądze. Odpisali "ok" lecz pieniędzy nie odesłali. W czerwcu jak ryanair poinformował o wznowieniu lotów, zdecydowaliśmy, że jednak do Bułgarii polecimy (bilety mieliśmy już zakupione na początku roku). Napisałem ponownie do hotelu, że skoro pieniędzy nam nie oddali to jednak skorzystamy z ich usług i prosimy o trzymanie naszego apartamentu. Odpisali, że będą na nas czekać i apartament będzie na nas czekał. Kilka dni przed wylotem ponownie wysłałem maila czy na pewno mają dla nas nasze pokoje i cisza. W końcu zadzwoniłem do nich i okazało się, że jednak naszą rezerwację anulowali, a pieniądze rzekomo nam przelali. Ja na to, że żadnych pieniędzy nie dostałem,a rezerwacja miała na nas czekać. Ostatecznie jednak postanowili zachować twarz, bo zaproponowano nam apartament większy w wyższym standardzie niż pierwotnie chcieliśmy ale w cenie naszego (apartamentów takich jak mieliśmy zarezerwowany już nie mieli wolnych). Już po naszym przyjeździe okazało się, że jednak pieniędzy nam nie przelali, mimo że jeszcze przy naszym meldowaniu się, upierali się że tak uczynili.
Koniec końców wyszło na naszą korzyść, ale ciężko powiedzieć czy chcieli nas oszukać, czy po prostu nie ogarniają tematu.

Co do samego hotelu to jest ok. Nasz apartament z racji że był to ich najlepszy rewelacja. Dwie ogromne sypialnie, salon z aneksem, duża łazienka i jeszcze dodatkowa toaleta. Pokoje w miarę sprzątane, generalnie czysto. Internet szybki (netflix działał bez problemu), telewizji nie włączyliśmy ani razu to nie wiem jak z kanałami. Ręczniki zmieniane co parę dni. Mały basen przy hotelu, woda wbrew opiniom wcale nie była zimna. Na początku myśleliśmy, że duże baseny w kompleksie są również do dyspozycji naszej. Niestety należą one do hotelu Prestige City II. Choć jak spędziliśmy tam cały dzień nikt nam uwagi nie zwrócił (jeszcze nie wiedzieliśmy że to nie nasz basen). Do morza bliziutko, na plaży czekały na nas darmowe parasole. Plaża i morze superSmile. W barze przy hotelu Prestige City II robią fajne drinki i widać, że barmani się starają. Supermarket niestety z wywieszoną informacją, że w tym sezonie nie będzie czynny. Na zakupy trzeba było latać do centrum, a to już ok 10/15 minut spacerku.
Byliśmy również w apartamencie o niższym standardzie i tam już tak luksusowo nie było. Balkonik mały, łazienka to samo. Pewnie byśmy nie zwrócili na to uwagi jak byśmy nie użyli luksusu w naszym Wink

Na podsumowanie mojego i tak zbyt długiego opisu: hotel fajny, położony z dala od centrum (dla niektórych wada dla innych zaleta).
Niesmak pozostał jednak po zawirowaniach z zaliczką i rezerwacją.
Odpowiedz
#8
Taka rada na przyszlość: przy wszystkich problemów- uderzaj w booking.com. Ony już mają sposoby na takich menadżerów Smile
"In vino veritas, in aqua sanitas"
Odpowiedz
#9
(19-07-2020, 15:34:29)bateniki napisał(a): Taka rada na przyszlość: przy wszystkich problemów- uderzaj w booking.com. Ony już mają sposoby na takich menadżerów Smile

Próbowałem się kontaktować z bookingiem, ale moje wiadomości były z bookingu wysyłane prosto do hotelu. Jak szukałem jakiegoś nr telefonu do centrum pomocy bookingu, to jedynie wyskakiwał mi nr telefonu bezpośrednio do hotelu. 
Gdzie jest opcja bezpośredniego kontaktu z pracownikiem booking.com ?
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Primorsko teresa 1 1,693 07-06-2018, 17:58:10
Ostatni post: teresa
  Primorsko - U Dariny myszabe 2 5,358 06-06-2015, 13:12:32
Ostatni post: Kaja

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości