Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aparthotel Prestige City II - ostrzeżenie
#11
wolffer
wg mnie to była na bookingu oferta raczej bezpośrednio z aparthotelu
hmm aczkolwiek nie jest bezpośrednio w tytule podane że to Prestige City II ale w lokalizacji już jest.,
no zobacz sam czy miałbyś wątpliwości
https://www.booking.com/hotel/bg/beach-a...2b3494a7b8

mnie najbardziej boli to że do bookingu zawsze miałem najwyższe zaufanie i wielokrotnie przez booking rezerwowałem
a teraz taka porażka - powinni weryfikować takie przypadki
Odpowiedz
#12
Zaczynam się obawiać, bo nasza 11 osobowa grupa tym razem także skorzystała z rezerwacji na Booking.com - mam nadzieję ze wszystko będzie ok. Przekonamy się już za tydzień Smile
Odpowiedz
#13
Jaki niepowazny osrode. Zglos to na Bookings bo moze oni wogole nie wiedza.
My korzystamy z Booking naprawde bardzo duzo i czesto i jeszcze nic sie nie wydarzylo.
Mam nadzieje ze ci jakos pokryja wszystkko wlacznie z extra kosztami.
Odpowiedz
#14
To samo sie dzieje obecnie w Grecji.
Kilka glosnich spraw w tv pokazywaly u nas.
A problem tkwi jak zawsze jak niewecie o co chodzy....o kasa Sad
Oto ludzie rezerwują z wyprzedzenia kilka miesięcy t zw first minut gdzie jest taniej 15-20%
Ale teraz jest moda na Grecja i są bardzo chętny zaplacić nawet 120% ceny, no to grek naj-zwyczajne wyrzuca pod różnym pretekstem te co pól roku wczesniej rezerwowaly Sad
"In vino veritas, in aqua sanitas"
Odpowiedz
#15
Nie tylko w Grecji we Włoszech również.
To jest ta nieuczciwość południowca. Kasa kasa i tylko.kasa. Oczywiście nie wszyscy ale tak się zdarza. Dlatego lepiej korzystać ze sprawdzonych miejscówek lub polecanych oczywiście na priv przez forumowiczów.
Odpowiedz
#16
Co tu ma „ południowiec” do tego , cwaniactwo niema narodowości ani pochodzenia terytorialnego.
Mało podobnych akcji nad Bałtykiem ?
Pozdrawiam,
Zagorkaman
Odpowiedz
#17
Dzisiaj dzwonili do mnie w innej sprawie i tak przy okazji dowiedziałem się, że ten proceder jest im znany. Zarówno i w Bułgarii, Grecji, czy Chorwacji, a ogólnie, to wszędzie, zależy co nas interesuje, bo wtedy wyszukujemy informacji tylko z tego kierunku. Wspomnieli, że proponują jakiś zamienny o podobnych warunkach i zamieszczają przy tym zdanie (twierdzili, że mało kto je czyta), że propozycję można odrzucić, ale trzeba podać uzasadnienie. Szukają wtedy dalej. Ewentualną różnicę w opłacie zwracają po odbyciu podróży.
Co do nieuczciwego wynajmującego, to jedynie jeśli koszty były wyższe, to zwracają się do niego z fakturą o wyrównanie kosztów, które ponieśli, zwracając np. za różnice w wynajmie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości