Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pocztówka z fajnego miejsca. Niekoniecznie z Bułgarii, koniecznie ze zdjęciem.
#11
ooo śnieg widać

ks. Tischner
„Prawdy są trzy: cała prawda, święta prawda i gówno prawda”
Odpowiedz
#12
Z tym śniegiem to taka mała foto-manipulacja, ale właśnie... padający od godziny deszcz, zaczyna przechodzić w śnieg. Idzie zima jak nic! Wink
Odpowiedz
#13
Jedna ode mnie z Niemiec

[Obrazek: 12347587_10206541730836952_6976929591154...e=5751A735]
Odpowiedz
#14
Orlin, jesteś okropny, teraz wstydzę się za swoje zdjęcie. Wink
Odpowiedz
#15
(23-02-2016, 21:40:58)frytowski napisał(a): Orlin, jesteś okropny, teraz wstydzę się za swoje zdjęcie. Wink

Kuzyn mi obrobil w fotoszopie, ja nie umiem choć zajmowawełem sie dużo lat fotografią z pasji.

A oto pocztówka ze Strandży . Tam jet takie fajne drzewo...Smile (prosze skasować zdjęcie jeśli wydaje sie nie stosowne moderatorom, to djęcie było kiedyś na wystawie w Sofii - "Gołe ciało w przyrodzie")


[Obrazek: 1351255351_pet_73_malka.jpg]
Odpowiedz
#16
bez przesady z tym kasowaniem, fantastyczne zdjęcie Smile
Odpowiedz
#17
(23-02-2016, 21:40:58)frytowski napisał(a): Orlin, jesteś okropny, teraz wstydzę się za swoje zdjęcie. Wink

No Marek taki nieogolony Smile
Odpowiedz
#18
Orlin
Jedno pobudza wyobraźnie. a drugie dodatkowo fantazje. hihihi
Oba zdjęcia wspaniałe.
Drugie bardziej do mnie przemawia, rewelacyjne czarno białe, bajeczne.
Odpowiedz
#19
Dzięki
To jest drzewo w górach Strandży uderzone kiedyś piorunem obok wioski Krushevec. Często używane jest do fotografowania.
A teraz wam przedstawie morską pocztówkę

Sycylia w oddali

[Obrazek: 12027724_10206292560767856_1082216985186...e=5750D155]
Odpowiedz
#20
Orlin - ja poproszę więcej takich zdjęć jak w poście nr 15

ks. Tischner
„Prawdy są trzy: cała prawda, święta prawda i gówno prawda”
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Co przywozicie z Bułgarii? Slavekk 127 32,683 05-08-2019, 21:13:56
Ostatni post: egon
  Dron w Bułgarii juggler5 15 4,420 27-07-2017, 17:42:16
Ostatni post: juggler5
Wink Co nam się podoba w Bułgarii wojtekpl 30 6,375 06-07-2017, 17:05:06
Ostatni post: arka
Wink 6 powodów, dla których wakacje w Bułgarii to kiepski pomysł CarlosPL 4 1,744 23-06-2017, 13:25:41
Ostatni post: dżek
  O Bułgarii w Radiu ZET gregorex 0 978 06-05-2017, 08:10:37
Ostatni post: gregorex

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości