Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ryanair - problem z rezerwacją
#1
Zakupiłem bilety na lot z Krakowa do Burgas w dniach 02.05.2022 do 10.05.2022.
Niestety po zalogowaniu się na swoje konto w Ryanair nie widzę ani numeru swojej rezerwacji ani biletów a także brak możliwości odprawy.   
Sprawdziłem w banku - płatność dotarła do linii lotniczych.
Dwa nr telefonu które znalazłem w internecie na obecną chwilę są zawieszone, na maila nie odpowiadają a dzwoniąc na numer irlandzkiej infolinii czeka się i czeka i z nikim się nie idzie połączyć. Chatbot też nie jest zbytnio rozgarnięty i bzdury wypisuje.
W necie znalazłem info, że 24 godziny przed wylotem pojawi się możliwość odprawy. Nie będę jednak ryzykował bo muszę wcześniej zarezerwować samochód i hotel.
Czy miał ktoś już taką sytuację ? 
Może ma ktoś jakiś inny numer telefonu lub adres mailowy który jest potwierdzony i wiecie, że się na niego dodzwonię lub jak napiszę to mi odpowiedzą.
Czy kojarzycie może czy w Pyrzowicach lub Balicach jest jakieś biuro Ryanair bo ewentualnie podjadę na lotnisko i zapytam obsługi.
Może ma ktoś znajomego pracującego w tych liniach, który jest w stanie tą sprawę ogarnąć.
Odpowiedz
#2
Raczej indywidualny problem. Mam bilety na 12.05 i u mnie widzę rezerwację oraz mogę zrobić odprawę.
------------------------------------------------------
BG: 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 ... cdn.
Odpowiedz
#3
@Bulgaricus
po zalogowaniu na Ryanair wejdź w "Moje rezerwacje" (na górze strony), dalej "Znajdź moją rezerwację" - pojawi się tekst
Aby pobrać rezerwację, wprowadź
Twój numer rezerwacji
oraz adres e-mail użyty podczas dokonywania rezerwacji.

- numer powinieneś mieć przesłany na maila, zaraz po zrobieniu rezerwacji. Gdy system odnajdzie rezerwację użyj opcji "Dodaj rezerwację do mojego konta" (to z pamięci piszę, bo akurat nie mam żadnej zrobionej rezerwacji u nich).

Teoretycznie ta procedura powinna pomóc... chociaż jeśli kupowałeś bilet przez ich stronę, to nie wiem czemu rezerwacja znikła. Jeżeli zaś bilet kupowałeś przez pośrednika, to normalnym jest, że system sam z siebie nie widzi takiej rezerwacji i trzeba mu "pomóc" w wyżej opisany sposób.
Odpowiedz
#4
Problem rozwiązany. Ale myślałem, że będzie słabo.
Polskie infolinie zawieszone a irlandzka nikt nie odbiera i cały czas mówi, że w necie idzie wszystko zrobić samemu.
Chat Boot nie chce połączyć z konsultantem bez numeru rezerwacji.
Na Krakowskim lotnisku nie można połączyć się telefonicznie z kasami Ryanair. 
Udało się dopiero na Bydgoskim i tam po wielu prośbach Pani podała mi nr rezerwacji potem do Chat Boota i połączył z konsultantem i dopiero konsultant coś nacisną i udało się załadować rezerwację.
Mam wrażenie, że jest to robione specjalnie, żeby ludzie odprawiali się na lotnisku i ponosili dodatkowe opłaty.
A więc po 3 dniach wali - lecimy.
Odpowiedz
#5
A jak kupiłeś bilet, to nie dostałeś od razu maila z numerem rezerwacji (PNR)?
Odpowiedz
#6
Właśnie nie i to było dziwne. Dlatego sądzę że chcieli żebym się odprawił na lotnisku
Odpowiedz
#7
Przyznam, że ja nigdy nie miałem tego rodzaju problemów. A bilety kupuję dość często.
https://www.rodlobytom.pl/skrzynki-magazynowe.html
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości