Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witajcie!
#1
Witamy wszystkich bulgaricusów! Znowu u siebie! Heart
#2
(15-05-2015,16:00:49)dżek napisał(a): Witamy wszystkich bulgaricusów! Znowu u siebie!  Heart

Witam.
Jestem na pokładzie.
#3
(15-05-2015,16:00:49)dżek napisał(a): Witamy wszystkich bulgaricusów! Znowu u siebie!  Heart

w tempie expresowym uruchomiliście stronę.
pozdrawiam Arek Smile
#4
Jeden ptaszek my powiedzial, że startujemy dzisiaj Smile

No to chlopaki, które sie przylożyliscie do powstanie to cudo w tak szybkim tempie mam dobra wiaomość dla was:

Na rozruch i dalsza motywacija do pracy

ofiaruje 10 l szlachetnego trunku -domaszna rakija=rocznik 2012 Smile
#5
(15-05-2015,16:32:44)bateniki napisał(a): Jeden ptaszek my powiedzial, że startujemy dzisiaj Smile

No to chlopaki, które sie przylożyliscie do powstanie to cudo w tak szybkim tempie mam dobra wiaomość dla was:

Na rozruch i dalsza motywacija do pracy

ofiaruje 10 l szlachetnego trunku -domaszna rakija=rocznik 2012 Smile

Tongue Dzięki Nikolay!  
#6
Cześć chłopaki!!! Powinniśmy teraz ostro pisać, aby rozbudować wątki w forumSmile
Burzę mózgów czas kontynuować!!!
Huh
#7
(15-05-2015,16:34:31)myszabe napisał(a): Cześć chłopaki!!! Powinniśmy teraz ostro pisać, aby rozbudować wątki w forumSmile
Burzę mózgów czas kontynuować!!!
Huh

Forum jest Wasze! Tylko bez szaleństw! Big Grin
#8
(15-05-2015,16:32:44)bateniki napisał(a): Jeden ptaszek my powiedzial, że startujemy dzisiaj Smile

No to chlopaki, które sie przylożyliscie do powstanie to cudo w tak szybkim tempie mam dobra wiaomość dla was:

Na rozruch i dalsza motywacija do pracy

ofiaruje 10 l szlachetnego trunku -domaszna rakija=rocznik 2012 Smile

o matko -  gdzie, kiedy, bateniki !!!
ks. Tischner
„Prawdy są trzy: cała prawda, święta prawda i gówno prawda”
#9
Kurierem! Smile

Pzdr
Marek
#10
ja już czekam Big Grin
ks. Tischner
„Prawdy są trzy: cała prawda, święta prawda i gówno prawda”


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości